Популарната платформа за кратки видеа, TikTok, објави дека нејзината заедница во Европа надмина 200 милиони месечни корисници. Ова претставува значителен пораст во споредба со минатата година, кога бројката изнесуваше 175 милиони.
Платформата истакнува дека овој раст не само што ја зголемува нејзината заедница, туку и нејзиното економско и културно влијание врз европскиот екосистем. Според истражувањето на Oxford Economics, активностите на малите и средни претпријатија (SMEs) на TikTok придонеле со 4,8 милијарди евра во економиите на Германија, Франција, Италија, Холандија и Белгија, поддржувајќи над 51.000 работни места.
TikTok се позиционира и како важен играч во културата и спортот. Платформата е официјален партнер на значајни настани како што се Филмскиот фестивал во Кан, а исто така соработува со спортски организации како што се Tour de France и Six Nations Rugby. За време на неодамнешното Евро 2024 и Олимписките игри во Париз, TikTok им овозможи на корисниците да добијат ексклузивен пристап зад сцената преку соработка со репрезентации и спортисти.
Дополнително, иницијативи како #BookTok инспирираат нова генерација на читатели, придонесувајќи за значителен пораст на продажбата на книги. Според Здружението на издавачи на Обединетото Кралство, 59% од младите на возраст од 16 до 25 години откриле нова страст за читање благодарение на оваа хаштаг заедница.
Расте и политичкото присуство на платформата, при што сѐ повеќе европски политичари и институции се приклучуваат на TikTok. Меѓу нив се германскиот канцелар Фридрих Мерц, францускиот претседател Емануел Макрон и полскиот премиер Доналд Туск.